Saturday, August 1, 2009

memiliki basikal ....

salam sejahtera....




ya, minat untuk memiliki basikal memang dah kembali ke dalam hidup aku...entah angin mana yang menolak diri ini untuk melabur balik dalam dunia basikal, aku pun tak tahu.yalah, kalau hati tu dah suka, minat, nak buat macam mana,kan??hehe...so, aku pun mula menerjah semula masuk dunia basikal ni...aku mula pergi kembali ke Bicycle Buy & Sell di mana di sinilah aku mencari komponen-komponen basikal yang baru ataupun yang terpakai...aku cukup bersyukur, kerana aku mendapat kesemua komponen basikal dengan harga terbaik di sini. memang berbaloi...kalau sesiapa dah melihat basikal aku tu, tentu menyangka basikal aku ni, kosnya sampai beribu ringgit tapi, sangkaan anda salah. kurang daripada seribu aku untuk menyiapkan basikal aku ni...semuanya komponen terpakai. hanya komponen tertentu sahaja yang baru. alhamdulillah...berkat brother kuman yang banyak menolong aku jugak, yang empunya blog http://simply-deals.blogspot.com/....dia agak sempoi orangnya...diberitahu kerjanya macam mat despatch tapi aku macam tak percaya...hehe...maaf,ya bro..apa-apa pun, dialah yang banyak membantu aku dalam pencarian komponen basikal aku ni..walaupun aku tak dapat nak tunaikan permintaan untuk berkayuh di Dukes dan KESAS..hehe..maaf...apa-apa pun, terima kasih bebanyak....

ya, basikal memang aku minat dari dulu lagi...insyaallah, aku akan mula berkayuh pergi Hulu Langat, tempat aku praktikal nanti. ya, persiapan tengah dijalankan, khususnya "stamina" dan kesihatan diri..hehe..maklumlah, dah lama tak berkayuh..hehe..diharap,segala yang dirancang tercapai..amin...sebelum berpisah, aku ada maklumat untuk dikongsi..terima kasih kepada saudara afiq imam yang memberitahu kepadaku tentang ni...silalah ke-
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0801&pub=utusan_malaysia&sec=Rencana_Sukan&pg=rs_02.htm&arc=hive

untuk kita kongsi bersama...salam...

6 comments:

  1. Oooo... tak ucap terimakasih kat aku pon..

    ReplyDelete
  2. eh??hehe...terima kasih,awak...atas pengangkutan yang disediakan...amat dihargai...

    ReplyDelete
  3. kuatkan lg stamina utk berkayo2..haha

    Cik Ki_

    ReplyDelete
  4. dgn cik Ki_ xda trma kasih ke? huhu

    Cik Ki_

    ReplyDelete
  5. ya,awak..terima kasih kerna senantiasa memberi sokongan dan nasihat...tQ manyak2....iLu...hehe

    ReplyDelete