Wednesday, March 18, 2009

aku dan GLOBAL ku...





hmm...agak sedih gak buat diriku...basikal yang telah aku jaga selama ni,akhirnya menjadi milik orang di Putrajaya...tak mengapa, aku melepaskan basikal ni, banyak gak sebabnya...

tak mengapalah...dah rezeki orang untuk memilikinya..basikal ni, memang aku bercadang menjualnya dalam RM650 walaupun setelah aku mengira harga kos yang telah aku labur kat basikal ni, telah mencecah RM7++ dengan harga beli sebelum ni...

memang aku agak rugi tapi biarlah...yang pasti, basikal tu amat berbaloi untuk dibeli oleh orang lain & ada nilai untuk aku menjualnya lagi...at last, saudara MAN, dari kementerian sumber manusia di putrajaya yang mengoferkan diri untuk mengambil basikal aku ini dengan harga RM500 walaupun agak berat untuk menerima harga tu...

hmm...projek seterusnya??mencari basikal di saat aku kembali di tempat aku, miri...im comin!!haha...

1 comment:

  1. cian bskl cyen..huhu..
    neh cr baru di miri k?
    hehe..

    - Cik Ki_

    ReplyDelete