Friday, July 31, 2009

seminggu lagi tinggal.....

salam sejahtera....

ya,,seminggu sahaja lagi tinggal untuk pelatih B.eD untuk bersuka ria sebelum memulakan sesi praktikal untuk kali kedua...bagi diri ni.aku akan kembali ke Sekolah Kebangsaan Sungai Lui, Hulu Langat bersama teman praktikal aku,saudara Ahmad Yusri. kali ni, praktikal kami akan mengambil masa 3 bulan tapi bagi aku, tak akan sampai 3 bulan praktikal disebabkan cuti. diantaranya ialah Hari Raya, Deepavali, dan macam-macam lagi. tentu kawan-kawan aku dah tak sabar nak habis pengajian termasuklah diri aku ni sendiri....hehe..mana tidaknya,aku ni macam dah expired. yalah,kawan-kawan sebaya aku dah bekerja untuk tempoh 2-3 tahun tapi aku??masih juga belajar dan belajar..tak juga habis-habis..sabar. dan ,ada juga yang dah kahwin, dah ada anak 2 lagi..hehe..kuat!!haha..rezeki...hehe...hmm...ya,aku akan yang terbaik utuk ini.
oleh yang demikian, aku ucapkan selamat berpraktikal kepada kawan-kawan aku yang seangkatan..all the best!!!

5 comments:

  1. yea yea yea
    Cuti raya...cuti deepavali
    yea yea yea


    Cik Ki_

    ReplyDelete
  2. amboi..dia ni..napa suka sangat??hehe..sabar...

    ReplyDelete
  3. suka nak bercuti la awk... :-)

    Cik Ki_

    ReplyDelete
  4. hehe...nda kawak suka...makin membesar adalah...hehe

    ReplyDelete
  5. mean
    suka dgn cuti raya n deepavali tu..
    ttp gak suka....hehe...
    hm..yg makin membesar tu sapa erk? haha... b......i :-P

    Cik Ki_

    ReplyDelete