Thursday, July 23, 2009

aku dan cikgu-bahagian 1

salam....rasanya dah lama aku tak post kat blog aku ni.maaf ya,klu ada yang view blog aku,tapi masih yang lama je...sekarang,i'm back.insyaallah...aku akan cuba untuk berkarya dalam aku punya blog,AkuBudakMelanau...
pejam celik,dah di hujung pengajian aku di sini, Institut Pendidikan Guru Malaysia kampus Teknik. sejak aku bermula pengajian dalam pendidikan ni,ni rasanya kali kali ketiga nama tempat aku di tukar. bermulanya, Maktab Perguruan Teknik Kuala Lumpur,kemudian ditukar pula kepada Institut Perguruan Teknik dan akhirnya Institut Pendidikan Guru Malaysia kampus Teknik. itulah,namanya peredaran masa sekarang begitu sekejap je berlalu...

sepintas aku teringat kembali semasa aku mula-mula mendaftar di Maktab Perguruan Gaya yang kini bergelar Institut Pendidikan Guru Malaysia kampus Gaya. Di situlah aku mengenal kawan-kawan yang hingga kini bersamaku untuk menjadi warag pendidik. saudara Yusri, Mohd.Nor, Faiz, Hafizan, Clarence, Irman, Kent Morris, Fariz, Fadrul, Khairulazwan, Hafiz dan Hanif. Kawan perempuannya pula saudari Tan Mary, Hanum, Elizabeth, Elly Stancey dan Sharini. Tidak lupa kepada kawan ku dua org yang berada di kampus Mizan,Muiz dan kampus Bahasa Melayu, Hasniah. Banyak ragam, banyak cerita yang terjadi di antara kami. Pahit, manis, suka duka bersama dalam mengharungi batch 1 pada masa tu...ya.lepas ni, entah bila kita akan bersua kembali??insyaallah, kita akan berjumpa lagi.
aku, di zaman pra...macamne??hehe

kawan-kawan sekelas zaman pra...ada berubah ka,dlu & sekarang??


muka beriman je pergi kelas...xda ponteng tau..hehe


kelas aku @ Pendidikan Luar....Best sangat!


kelas aku...julai 2004-2006

2 comments:

  1. uhuhuhuhu
    ddyyy
    wat org terharu jak
    hikhik
    jgn lupe..
    eLizabeth: temam seinterview
    hikhik

    ReplyDelete
  2. beza antra zmn pra n degree...
    rambut!!!!!!!!!!!
    hahaha

    Cik Ki_

    ReplyDelete